En Faydalı Kuru Meyveler

Kuru meyveler besin değeri en yüksek meyve çeşitleridir. Taze meyveler yerine kuru meyve tüketimi çok daha faydalıdır.
Kuru meyve, taze meyvelerden elde edilen bir meyve türüdür. Özellikle organik kuru meyve çeşitleri besin değeri açısından oldukça faydalıdır. Lif kaynağı yüksek, A, B, C ve E vitaminlerinin bulunduğu kuru incir gibi meyveler tüketmelisiniz. Doğal bir şekilde taze meyvelerin kurutulması ile kuru meyveler elde edilir. Ancak bu süreye kuru meyveler herhangi bir madde karıştırılmaz. Meyveler kendi şeker oranları ile kurumaktadır. %100 organik ve katkı maddesiz kuru kayısı gibi diğer meyve çeşitleri tercih edilmelidir. Misafiriniz geldiğinde kahvenin yanında ikram edebileceğiniz hem doğal hem de son derece sağlıklı bir besin kaynağıdır.

Yüksek Besin Kaynağı Kuru Meyve Çeşitleri
Besin değeri oldukça yüksek olan kuru mandalin, çocukların en doğal atıştırmalığı olabilir. Özellikle pastalarınızın süslemelerinde kuru vişne kullanabilirsiniz. Gün içerisinde sağlıksız abur cuburlar yerine hem doğal hem de meyve çeşidi olan kuru meyveleri tercih edebilirsiniz. Bu konuda bilinçli olunmalı ve kuru vişne gibi diğer meyve kutuları sağlık açısından tüketilmelidir. Kuru meyveler, yaş meyvelerden elde edilir. Taze meyvelerden elde edilen organik kuru meyve suları %80-90 arasında gitmelidir. Bunun için en doğal kurutma yöntemi güneş'tir. Ayrıca özel kurutucular ya da dehidratörler kullanarak meyve kuruları organik bir şekilde elde edilir.
 
Üst Alt